Міжрегіональний центр професійної перепідготовки звільнених у запас військовослужбовців м. Кривого Рогу Дніпропетровської області

Діагностичний напрям роботи

Діагностичні мінімуми

Діагностичний мінімум №1.

Стартова готовність до навчально-професійної діяльності.

Первинне професійне самовизначення — виявлення інтересів, уподобань, загальних здібностей.

Професійний відбір — відповідність обраній професії.            

Діагностичний мінімум №2.

Адаптація до нових умов життєдіяльності.

Адаптація до нових умов навчання — ознайомлення зі структурою навчального закладу, його традиціями та історією.

Адаптація до навчальної та позанавчальної діяльності — організація та самоорганізація різних видів діяльності.

Адаптація до педагогічного та учнівського колективів — налагодження ділового співробітництва з педагогами, формальних і неформальних стосунків із однолітками.      

Діагностичний мінімум №3.

Сформованість життєвих компетенцій.

Професійна компетентність — набуття необхідних знань та формування професійно важливих якостей.

Соціальна компетентність — формування життєво важливих навичок та вмінь.

Особистісна компетентність — оволодіння ефективною технікою саморегуляції емоційних станів та поведінки.       

Діагностичний мінімум №4. Готовність до професійної діяльності.

Остаточне професійне самовизначення — відповідність рівня сформованості професійно важливих якостей вимогам професії.

Моделювання професійної кар’єри — можливості та ресурси особистості, планування професійного зростання, етика ділових відносин.

Працевлаштування — вибір місця роботи та ознайомлення з умовами праці.           

Чотиривимірна діагностична модель особистості професіонала

І вимір. Психофізіологічні основи (тип ВНД, домінуючий тип темпераменту, домінуюча репрезентативна система, гендерний тип).

ІІ вимір. Індивідуально-психологічні особливості (мотивація, пізнавальна сфера, емоційна сфера, поведінка).

ІІІ вимір. Психосоціальні утворення (соціометричний статус, рівень соціалізованості, стиль міжособистісної взаємодії, поведінка в конфліктних ситуаціях).

IV вимір. Професійно-важливі якості (професійні уподобання, спеціальні здібності, тип професійної діяльності, сформованість професійно важливих якостей).